Urtebete blogosferan!!!

2010eko urtarrilaren 1ean jarri genuen gure lehenbiziko posta, hemen, irinaketaurunak-en. Ordutik, gauza asko ikusi ditugu:

Mila-mila esker gure bloga bisitatzen duzuenoi, sarrerak prestatu dituzuen kide guztioi, komentarioak egin dituzuenoi… eta, bereziki, zorionak urte honetan ogia egiten hasi zaretenoi!!!

6 Iruzkin

Irinak eta Urunak-ek idatzia atalean

6 responses to “Urtebete blogosferan!!!

  1. Bizitzaren lehen urtean zorionak

  2. juantxo

    Aupiii,
    Nik, idatzian azaltzen garen guztiak zoriontzea nahiko nuke, baina bereziki gu bisitatzera etortzen zaretenok. Eta egunen baten alde honetan ikusten bazaituztet, orduan, poza izugarria izango litzateke. Hamar hasi ginen eta gaur egun hamasei gara, zergatik ez gehiago ;)?
    Zorionak denoi eta muxu bana

  3. mari

    Zorionak!!!
    Aurten (bueno, iaz) hasi naiz ogia egiten, eta hasierako bultzadan zati oso garrantzitsua izan zuen blog honek. Orain egunero gosaltzen dut nik egindako ogiarekin, eta etengabe nabil saiakera berriak egiten eta gehiago ikasten. Horregatik, zoriontzeaz gain eskerrak eman nahi dizkizuet denoi.

    Muxuak eta laister arte, frikipanes!

  4. Zorionak guztioi!!
    Espero dut zuekin urte asko pasatzea ogiak egiten.
    Ni ere oso pozik nago ogia egiten hasi nintzenetik eta Juantxoren Blog-ean zegoen informazioarekin asko ikasi dudalako eta, orain guk guztiok dakigunarekin besteak lagundu ditzakegulako.
    Zorionak blogkideei ta irakurleei!!!
    Muxu bana

Utzi erantzun bat

